Wednesday, February 06, 2008

Home, sweet home...
























"Efter ett valmöte i gymnastiksalen på Sacred Heart-universitetet i Fairfield, Connecticut, får jag en tiondels sekund med den 71-årige senatorn som i natt, efter 'Super Tuesday', kan stå som segrare i det republikanska primärvalet."

Hmm, ja, d va ju inte så mycket själva det amerikanska valet i sig som stället där Aftonbladet rapporterade ifrån som va av intresse när jag hittade artikeln igår... :) Good old Fairfield!! (Bilderna ovan är dels Sacred Heart och dels lite blandade Fairfield-bilder. Håll till godo! Jag fick ett sentimentalt ryck...)

Har varit på mycket intressant ART-utbildning i veckan. Har gjort klart ungefär hälften än så länge, har tre dagar kvar om ett par veckor och en dag i höst, plus en praktisk del under våren o sommaren. Och för att va helt ärlig, d e inte bara killarna på jobbet som kan behöva lite känslokontrollträning (som är en av de tre delarna i ART-programmet...) Man kan ju få me sig nåt själv oxå :) D kan jag behöva... Jag är måhända inte den största av Drama Queens, men gott o väl en Drama Princess... Inget att va stolt över direkt... Problemet för min del dock, e inte i första hand att jag inte har verktyg att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt, för d har jag. I teorin. Problemet e att jag inte använder dom när d väl e dags... :S

Trist resultat i matchen mot Turkiet. Bäst på tv just nu: American Idol. Have they no självrespekt? Under övriga nyheter har jag äntligen kommit mig iväg till frisören igen, mucho bettro this time! Hur eller hur, nu e d dags för film, sen ska jag knoppa. Ha d gott!

No comments: