Tuesday, February 10, 2009

Multitasking

Jag tycker nog att jag är rätt duktig, som ammar, laddar upp bilder och bloggar samtidigt. Multitasking på hög nivå! =) Fast inlägget blir inte så långt idag... Ville mest bara säga att "Här är dom senaste två veckorna i bilder, och ja vår dotter mår bra även om vissa bilder säger motsatsen" ;) (Och senast jag kollade mådde A också rätt bra, även om man kan undra över det också när man ser bilderna...) Har vart mycket besök (okej, inte jättemycket, men en del) och annars har vi mest bara finputstat den egentligen redan fullständiga charmen.







2 comments:

Anonymous said...

åååhhhhh så fina.. ååå vad jag längtar...=)... skön ställning hon har när hon ligger på ditt bröst...=)..hahah...=)

littlestaar said...

Finfina bilder och en härlig familj! Grattis även till mormor & morfar!:-)
Längtar oxå efter att få träffa er, när tror du det kan tänkas bli?!? Jag har ju försökt ringa några gånger, men ni lyckas alltid inte vara hemma då, eller screenar ni samtalen?!? :-)
Ha det gott alla tre!