Wednesday, September 05, 2012

Skor

 
Jag har hittat ett par nya löparskor som jag vill ha. Jag har alltid sprungit i den här serien och just nu kändes gore tex väldigt väldigt lockande! Jag har bestämt mig för att springa mer utomhus året runt och att trappträna vid slottet till våren (i höst fokuserar jag mer på att bara komma igång, så lägger jag vikten på att bli bättre till våren). Men jag gillar inte att bli blöt om fötterna, så jag blev jätteglad när jag såg att mina favvoskor nu finns med gore tex! Synd bara att de är så dyra i Sverige (och knappt ens finns att få tag på...) Förut har jag beställt skor från England, men de sidorna har dem inte och jag hittade bara en butik i USA som verkar kunna skicka till Sverige, men naturligtvis var min storlek slut just där. Om nån ska till eller känner nån som ska till USA inom den absolut närmaste framtiden så får ni gärna hojta till så kanske jag kan skicka med en beställning!?

Nu ska jag hämta E, ikväll ska jag nog beställa ett hopprep.

No comments: